czwartek, 11 lipca 2013

Glimmerstick Eye Liner od Avon.

Jakiś czas temu dość długo szukałam idealnej kredki do oczu. Miałam już różne, Essence, Wibo, Miss Sporty. Żadna ale to żadna z nich nie spełniła moich oczekiwań. Essence fajna ale łamała mi się, od Wibo piekły mnie oczy a Miss Sporty to twarda kredka, którą bardzo ciężko mi się posługiwać. Chodziło mi o kredke naprawde trwałą, miękka i z solidnym opakowaniem, przy tym w dobrej cenie i ogólnie łatwo dostępną.
W końcu dorwałam Avon, i jestem naprawde zachwycona.
kolor: Blackest black 
Plusy:
- kredka jest naprawde miękka
-kolor jest czarny (nie szary, nie wyblakły czarny), czarny intensywny mat
- w moim przypadku kredka utrzymuje się na oczach ok 10 godzin.
- solidne opakowanie
- dostępność (w każdym katalogu)
- cena, w promocji (katalog 11-2013) 14.99 zł (uwaga gdy kupicie trzy to za trzy płacicie 25.95 zł)
 
Minusy:
 
BRAK :)
 
 
Z całego serca wam polecam, bo kredka jest naprawde dobra. :) Teraz na mojej liście jest jeszcze jedna kredka Avon - Super shock, która jest kredką żelową.
 
 
 
A wy jakie macie zdanie na temat tej kredki? Jaka jest wasza ulubiona kredka to oczu? Co polecacie?
 
 
Pozdrawiam, Maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz