środa, 24 lipca 2013

New! Essence Sun Club - Matt Bronzing Powder i Essence Eyebrow Stylist Set.

Potrzebowałam.... Wiem jest to słowo które za każdym razem powtarzam kiedy wracam z drogerii. Tym razem faktycznie tak było, bo do zakupu tych produktów przymierzałam się od jakiegoś czasu. Potrzebowałam bronzera, który nie będzie miał w sobie żadnych drobinek, zwykły mat. Wybrałam propozycje Essence. Również z Essence wzięłam zestaw do stylizacji brwi. Jak wiecie planowałam zakup paletki do brwi z Catrice, niestety już w drugiej z kolei drogerii nie było. Przypomniało mi się jednak o polecanej przez Nissiax83 paletce do brwi z Essence. Mam nadzieje że będę zadowolona z produktów.
 
 
Bronzer
 
Essence Sun Club - Matt Bronzing Powder
 
 
 
 
Mój odcień to 01 Natural.
 
Cena: dokładnie nie pamiętam ale ok 15 zł
 
Bardzo ładny zapach, słodki. Teraz kiedy patrzę na niego wydaje mi się że jest trochę za jasny, ale myślę że spokojnie będę mogła wypracować nim mocniejszy efekt.
 
 
 
 
 
 
 
Odcień jest tylko jeden. :)
 
Cena ok 11 zł.
 
Fajna sprawa z szablonami do brwi, chociaż nie wiem czy sama będę ich używać. Cień który będę używać to ten ciemniejszy. Wolałabym by pędzelek był trochę cieńszy oraz by w zestawie była szczoteczka do brwi.
 
 
 
To tyle. Myślę że kiedy zapoznam się trochę bliżej z tymi kosmetykami, zrobię recenzje. Na razie na piszcie mi co wy o nich sądzicie, macie któryś z nich? Jakie bronzery polecacie i czego używacie do brwi.
 
Pozdrawiam, Maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz